کد خبر 250160
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

فرمانده انتظامی خبر داد:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین‌گیر شدند

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین‌گیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از شناسایی و دستگیری افراد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری، باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha