کد خبر 250139
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

راویان نمایشگاه کتاب تهران جایزه می گیرند

راویان نمایشگاه کتاب تهران جایزه می گیرند

نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی ۸۱۰ تماس بگیرند یا سوال‌های خود را به شماره ۰۹۳۸۹۲۷۹۰۰۷ در شبکه اجتماعی بله و ایتا ارسال کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha