کد خبر 250115
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد

۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر این انتظامی، ۲ شبکه توزیع مواد مخدر متلاشی و ۱۶۳ کیلوگرم تریاک از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند .

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن ها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعا ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شده و ۱۰ نفر از اعضای این ۲ شبکه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حاجیان با بیان اینکه مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه است یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ۶ شبکه توزیع این مواد نیز شناسایی و منهدم شده اند.

 استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha