کد خبر 249375
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

کارگران سیستان‌وبلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

 کارگران سیستان‌وبلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون استان، همزمان با دیدار کارگران کشور با رهبر معظم انقلاب، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد.

️به گزارش گروه سیاسی حیات، خلیل‌احمد سلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان بیان کرد: محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

وی ادامه داد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نامگذاری شده که در سیستان و بلوچستان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

سلامی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفت‌وگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسوولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha