کد خبر 249215
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

گل محمدی در آستانه نشستن روی نیمکت تراکتور

گل محمدی در آستانه نشستن روی نیمکت تراکتور

سرمربی سابق پرسپولیس قرار است بار دیگر روی نیمکت سرخپوشان تبریزی بنشیند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه تراکتور این روزها و پس از قطع همکاری با پاکو خمز، در مذاکره با گزینه‌های مختلف به دنبال جذب سرمربی جدید است و در این راستا با مربیان داخلی و خارجی مختلفی مذاکره کرده که تا کنون با هیچکدام به نتیجه قطعی نرسیده بود.

در این میان یکی از گزینه‌های جدی تراکتوری‌ها از روز اول یحیی گل‌محمدی بوده و در دور نخست مذاکراتی که میان طرفین برقرار بود نتیجه و توافقی حاصل نشد و تراکتوری‌ها پس از نا امیدی از جذب سرمربی پرافتخار لیگ برتری، به دنبال گزینه‌های خارجی رفتند و مذاکرات مثبتی هم با یک مربی ولزی داشتند ولی برخی موانع در مذاکرات نهایی مانع امضای قرارداد شد تا همچنان تراکتوری‌ها بلاتکلیف بمانند.

در این میان خبر رسید باشگاه تراکتور و مدیران این مجموعه با تاکید زنوزی، مذاکرات ثانویه با گل‌محمدی را آغاز کرده و در این دوره با پذیرش برنامه‌ها و خواسته‌های یحیی از سوی مدیریت و مالک باشگاه، توافق نهایی میان آنها حاصل شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی از وی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی رونمایی خواهد شد.

گل محمدی پیش از این در لیگ هفدهم سابقه هدایت تراکتور را داشته است و حالا قرار است برای بار دوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha