کد خبر 248821
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

مردم تبریز از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» حمایت کردند

مردم تبریز از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» حمایت کردند

مردم ولایتمدار تبریز و نمازگزاران این شهر پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات تنبیهی «وعده صادق» از انجام این عملیات حمایت کردند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ شرکت کنندگان در این راهپیمایی با پیمودن مسیر مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تبریز با برداشتن پرچم های جمهوری اسلامی، فلسطین و جبهه مقاومت در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق و انزجار از رژیم صهیونیستی شعار دادند.

مردم تبریز در این راهپیمایی با سردادن شعارهای سپاهی ولایی تشکر تشکر، ارتشی دلاور پیرو خط رهبر تشکر تشکر، سپاهی دلاور الله سوزه یار اولسون (سپاهی دلاور خدا یار شما باشد)، حزب الله حزب الله حمایتت می کنیم و الحوثی دلاور حمایتت می کنیم، سیدحسن نصرالله حمایتت می کنیم، حمایت خود را از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت نشان دادند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، اسرائیل اسرائیل نابودیت نزدیک است، اسرائیل عدوالله و آمریکا عدوالله نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان دادند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل روز جمعه در جمع نمازگزاران تبریز و شرکت کننده در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» با اشاره به عملیات تنبیهی نیروهای مسلح با محوریت هوا فضای سپاه، گفت: استکبار جهانی پس از این عملیات، با ورود به فضای مجازی خواستند ارزش عملیاتی این عملیات مقتدرانه را کم اثر نشان دهند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»، با بیان اینکه هدف اصلی این عملیات فقط و فقط اثبات اطاعت محض نیروهای مسلح از رهبر معظم انقلاب بود، افزود: این عملیات تمام کننده نبود بلکه صرفا یک عملیات تنبیهی بود.

وی اظهار کرد: این عملیات جنبه پاسخگویی داشت تا به جهانیان اعلام کنیم که ما آماده ایم و پا در رکاب ولایت هستیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل گفت: این عملیات برای نابودی اسرائیل نبود بلکه خواستیم قدرت نظامی ایران توانمند و ولایتمدار را به رخ بکشیم و فقط پایگاه های نظامی آن ها را مورد هدف قرار دادیم.

امیرسرتیپ دوم ستاد شفیعی، ادامه داد: در این عملیات تمامی موشک ها بر روی ۲ محور تعریف شده بودند و محور اصلی به هم ریختن و ایجاد اختلال در سامانه پدافندی نیروهای ائتلافی موجود در منطقه و به اصطلاح آنان گنبد آهنی بود.

وی یادآور شد: در این عملیات ما این سیستم پدافندی را کاملا مختل کردیم و آن تعداد از موشک های تعریف شده خود را بر پایگاه های نظامی اعلام شده، شلیک و تخریب های از پیش تعیین شده را جاری و ساری کردیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل گفت: دستاورد بعدی این عملیات، تحقیر تاریخی استکبار جهانی و رژیم کودکش اسرائیل بود چون که در تاریخ دنیا، آمریکا ندیده بود کشوری از خاک خودش نقطه ای از اهداف تعیین شده در یک کشور دور را مورد هدف قرار دهد.

امیرسرتیپ دوم ستاد شفیعی، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به راحتی می توانستند موشک های خود را از لبنان و پهبادهای خود را از سوریه شلیک کنند ولی این کار را نکردند و دلیل آن قدرت نمایی و به رخ کشیدن قدرت الهی نیروهای مسلح بود.

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه در هر عملیات نظامی استفاده از اصل غافلگیری است، یادآور شد: مسوولان کشور ما از انجام این عملیات اطلاع داده بودند و این نشاندهنده قدرت نیروهای مسلح است.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل گفت: با این عملیات نشان دادیم که آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده بودند، زمان بزن در رو تمام شده است.

امیرسرتیپ دوم ستاد شفیعی، با تاکید بر اینکه این عملیات اخلاقی ترین عملیات های نظامی طول تاریخ است، ادامه داد: در این عملیات ما کنسولگری، بیمارستان و هدف انسانی را نزدیم بلکه پایگاه های نظامی این رژیم را زدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha