کد خبر 248800
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است

بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است

امام جمعه دامغان با اشاره به مطالبات جدی مردم این شهرستان از مسئولان دولتی، گفت: بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است.

به گزارش گروه استانی  حیات؛ حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر آدینه در حاشیه مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم دامغان در مصلای این شهرستان با اشاره به مطالبات جدی مردم این شهرستان از مسئولان دولتی، بیان کرد: بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است.

وی خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در خصوص دامغان و بهداشت و درمان شد و افزود: بیمارستان دوم، تجهیز اورژانس دامغان و ایجاد دانشکده پزشکی در این شهرستان مهمترین اقداماتی است که مردم از رئیس جمهور می‌خواهند تا به آنها جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ارتقای میراث فرهنگی شهرستان به میراث فرهنگی ویژه به واسطه تمدن هفت هزار ساله تپه حصار و داشته‌های ارزشمند دامغان در حوزه گردشگری و تاریخی گفت: داشته‌های ارزشمند دامغان می‌بایست حفظ شود.

رستمیان با بیان اینکه اختصاص یک درصد درآمد معادن شهرستان دامغان در شهرها و روستاهای شهرستان از دیگر مطالبات مردم است، ابراز کرد: دامغان پایتخت ویلایی سازی نهضت ملی مسکن در کشور است که از رئیس جمهور تقدیر می‌کنیم اما نیاز است که ساخت ساختمان‌ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های نیمه سازه زیادی در شهرستان دامغان وجود دارد که باید تکمیل شود، افزود: رسیدگی به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم از دیگر مطالبات مردم شهرستان از رئیس جمهور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha