کد خبر 248786
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

مزایده املاک مسکونی آغاز شد/ گران‌ترین ملک ۸۲۰ میلیارد تومان!

مزایده املاک مسکونی آغاز شد/ گران‌ترین ملک ۸۲۰ میلیارد تومان!

مدیرکل فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در نخستین مزایده املاک و مستغلات سال ۱۴۰۳ سازمان، ۲۹۲ ملک به فروش گذاشته شده است.

محمد فرخی، مدیرکل فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با حیات با اشاره به اینکه مزایده املاک در اکثر استان‌های کشور به جز ۵ استان برگزار می‌شود، گفت: در این مزایده ۲۹۲ ردیف ملک در سراسر کشور عرضه شده است.

چه تعداد ملک مسکونی در این مزایده عرضه شده‌اند؟

وی در ادامه افزود: املاک و مستغلات در این مزایده شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی با ارزش پایه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان عرضه شده است.

مدیرکل فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: ۱۹۳ ملک مسکونی، ۱۶ ملک اداری، ۲۲ باغ و اراضی، ۲۶ ملک تجاری و مغازه، ۳ ملک خدماتی، ۲۹ زمین و ۳ ساختمان صنعتی به مزایده گذاشته شده اند.

مزایده املاک در این استان‌ها

وی با اشاره به اینکه باارزش ترین املاک در استان‌های تهران، مازندران و خوزستان به مزایده گذاشته شده‌اند، یادآور شد: گران‌ترین ملک مزایده‌ای، انباری به ارزش ۸۲۰ میلیارد تومان است.

به گفته فرخی، همچنین یکی از املاک باارزشی که در این مزایده عرضه شده مربوط به یکی از مفسدان بزرگ اقتصادی است که با حکم دستگاه قضایی در اختیار سازمان قرار گرفته و شامل، یک مجموعه صنعتی با ۱۰ سوله،ساختمان کنترل باسکول و ۸.۵ هکتار مساحت است.

زمان برگزاری مزایده املاک

وی در مورد جزئیات این مزایده اینگونه توضیح داد: این مزایده از ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۸ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: زمان رمزگشایی پیشنهادات روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

توصیه مهم به متقاضیان ملک های مزایده ای

وی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

فرخی همچنین گفت: پیشنهاد من به متقاضیان شرکت در این مزایده این است که پیش از شرکت در مزایده، ملک مورد نظر خود را از نزدیک بازدید و اسناد و مدارک آن را در سازمان اموال تملیکی استان مربوطه مطالعه کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha