کد خبر 248693
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

قیمت پژو پارس ویژه فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد + سند

قیمت پژو پارس ویژه فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد + سند

قیمت پژو پارس ویژه فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد. جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ، خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.

طبق آخرین توافق ایران خودرو و سازمان ملی استاندارد بنا شد پژوپارس تا پایان بهار تولید شود.

طبق آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو ، با دریافت مجوز قیمت جدید پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ،  خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.

این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل ۱۷۲ هزار و ۴۱۸  دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، مجوز تولید این خودرو در بهار را صادر کرد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت پژو پارس ویژه فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد + سند

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha