کد خبر 248628
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

مرتضوی در حاشیه نشست هیات دولت؛

استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است + فیلم

استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است + فیلم

وزیر کار و رفاه اجتماعی استقبال از کالابرگ الکترونیکی را خصوصاً در دهک‌های پایین بالای ۹۰ درصد توصیف کرد که پیش بینی می‌شود در مرحله سوم این طرح به حدود ۹۵ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ صولت مرتضوی، وزیر کار در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

مرتضوی یادآور شد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.  

واکنش وزیر کار به تعطیلی پنج شنبه ها در بخش خصوصی

وزیر کار در پاسخ به سوالی در مورد تعطیلی پنج شنبه ها برای بخش خصوصی گفت: این مساله نیاز به قانون دارد و هر چیزی که مجلس تصویب و ابلاغ کند، ما حتما اجرا خواهیم کرد.

حقوق کارگران توسط مجلس تعیین می شود؟

وزیر کار در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه سرانجام تعیین حقوق کارگران به کجا رسید و آیا جلسات تعیین دستمزد به مجلس خواهد رفت؟ گفت: واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس در حوزه کارشناسی است و همکاران ما کار کارشناسی انجام می دهند.

مرتضوی ادامه داد: این موضوع مراحل نهایی خود را در وزارت کار طی می کند و ما باید تقدیم دولت کنیم تا در دولت بررسی شود، اگر دولت تصویب کرد حتما طی لایحه ای تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد. 
 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha