کد خبر 247873
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

توقیف کارت سوخت یارانه‌ای در زنجان

توقیف کارت سوخت یارانه‌ای در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از شناسایی و توقیف کارت سوخت یارانه‌ای متعلق به یک دستگاه کامیون در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان  افزود: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در بررسی تراکنش های یک کارت سوخت، تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال کرده بودند.

این مسئول گفت: در این راستا پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۱۲ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۶۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه به دلیل ارائه نکردن دفاعیات موثر، اتهام قاچاق را محرز دانست و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان یادآور شد: طی سال گذشته در حوزه کالا و خدمات حدود هفت هزار و ۵۰۰ پرونده تشکیل، که از این تعداد حدود ۹۹.۹ درصد مختومه شد.

وی اضافه کرد: بیشترین پرونده‌های مورد بررسی در حوزه کالا و خدمات مربوط به درج نکردن قیمت و گرانفروشی، کم فروشی و تقلب بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، خاطر نشان کرد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha