کد خبر 247374
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

۲۵ اردیبهشت، تاریخ پیشنهادی برای برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی

۲۵ اردیبهشت، تاریخ پیشنهادی برای برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی

هیئت‌رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تاریخ پیشنهادی خود برای برگزاری انتخابات این فدراسیون را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ را به عنوان تاریخ مجمع انتخاباتی این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شود  که با اعتراض برخی کاندیداها و تأیید وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد. 

همچنین هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ را به عنوان تاریخ مجمع انتخاباتی این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داده بود که این مجمع برای دومین بار نیز به تعویق افتاد.

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی پس از استعفای یوسف بهتری از ریاست، از روز ۲۹ آذر سال گذشته ماه با سرپرستی مجید زارعیان اداره می‌شود.

یوسف بهتری، تورج علی عنصری، افشین هادی چگینی، محمد ضیایی، محمد عسگری، سیدمحسن حسینی، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش، ۱۱ کاندیدایی هستند که برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha