کد خبر 247148
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

هفته سی و دوم لیگ برتر؛

تلخ‌ترین تساوی منچستر و لیورپول رقم خورد/ آرسنال صدرنشین ماند، سیتی امیدوار

تلخ‌ترین تساوی منچستر و لیورپول رقم خورد/ آرسنال صدرنشین ماند، سیتی امیدوار

دیدار حساس دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلستان درحالی با تساوی به پایان رسید که این نتیجه به ضرر هر دو تیم بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات، روز دوم از هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلستان عصر امروز یکشنبه نوزدهم فروردین‌ماه بین دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برگزار شد که در نهایت این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان یافت.

در این مسابقه که در ورزشگاه اولترافورد و با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد، ابتدا لیورپول با گل دقیقه ۲۳ لوئیس دیاز از میزبان خود پیش افتاد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در دقیقه ۵۰ و با اشتباه مدافع لیورپول، برونو فرناندز از میانه زمین دروازه لیورپول را باز کرد و در دقیقه ۶۷ کوبی ماینو گل دوم منچستر را به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و محمد صلاح در دقیقه ۸۴ و از روی نقطه پنالتی دروازه منچستر را باز کرد تا مانع شکست تیمش در این مسابقه شود.

با این تساوی که به ضرر هر دو تیم و به سود آرسنال و منچسترسیتی بود، لیورپول با ۷۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم باقی‌ماند و منچستریونایتد هم با ۴۹ امتیاز در رده ششم باقی‌ماند تا شانس صعود ایمتین به لیگ قهرمانان اروپا کاهش یابد.

دیدارهای این هفته با برگزاری دو مسابقه زیر به پایان می‌رسد:
* شفیلدیونایتد - چلسی
* تاتنهام - ناتینگهام فارست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha