کد خبر 246032
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

پیشکسوت استقلال:

ادامه اختلاف نکونام و خطیر باعث لطمه به هواداران استقلال می‌شود

ادامه اختلاف نکونام و خطیر باعث لطمه به هواداران استقلال می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جای تعجب دارد که چرا هنوز سرمربی و مدیرعامل با همدیگر نیستند. اگر این موضوع ادامه داشته باشد شک نکنید استقلال وارد حاشیه می‌شود و صدرنشینی لیگ را از دست می‌دهد و این وسط فقط هواداران لطمه می‌بینند.

به گزارش گروه ورزشی حیات، در خصوص وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: خداراشکر از زمانی که جواد نکونام به استقلال آمده تیم بازی روانی را به نمایش می‌گذارد و امیدوارم این روند تا آخر فصل ادامه دار باشد. استقلال فقط باید وارد حاشیه نشود و بتواند هر بازی ۳ امتیاز را کسب کند که از سایر رقبا فاصله بگیرد.

وی در مورد نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت: قبل از شروع فصل مدیران باشگاه عملکرد به شدت ضعیفی داشتند که این موضوع مورد علاقه سرمربی و ما پیشکسوتان و هواداران تیم نبود. اما نکونام با وجود کمبود بازیکن توانست استقلال را به صور جدول لیگ برساند و این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان با کادرفنی همدل شده‌اند و برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنند. خوشبختانه در تعطیلات نیم فصل دوم مدیران باشگاه توانستند بازیکنان خوبی را جذب کنند که دست کادرفنی برای بازی‌ها باز باشد امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال خوشحال باشند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند به قهرمانی فکر کند، یادآور شد: خیلی خوشحالم که استقلال در حال‌حاضر صدرنشین لیگ بیست‌وسوم هست ولی زود است بگویم که استقلال قهرمان می‌شود چون هنوز بازی‌های زیادی در لیگ مانده است. امیدوارم بازیکنان تیم با همدلی یکدیگر بتوانند صدرنشینی استقلال را تثبیت کنند و دل هواداران استقلال هم خوشحال شود.

فریبا در خصوص حواشی اخیر بین مدیرعامل و سرمربی تیم، عنوان کرد: جای تعجب دارد که چرا هنوز سرمربی و مدیرعامل با همدیگر نیستند. اگر این موضوع ادامه داشته باشد شک نکنید استقلال وارد حاشیه می‌شود و صدرنشینی لیگ را از دست می‌دهد و این وسط فقط هواداران لطمه می‌بینند. امیدوارم هر چه زودتر این موضوع به پایان برسد.

وی در مورد عملکرد مدیریت باشگاه استقلال گفت: عملکرد مدیریت در نیم فصل اول اصلا خوب نبود و باعث نارضایتی هواداران شده بود. اما خوشبختانه در تعطیلات نیم فصل دوم توانستند بازیکنانی خوب جذب کنند و از همه مهم‌تر بازگشت رافائل سیلوا بود و خوب شد این بازیکن بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کرد.​

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha