کد خبر 245691
۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ماجرای مذاکره فدراسیون فوتبال با گل‌محمدی

ماجرای مذاکره فدراسیون فوتبال با گل‌محمدی

سرمربی سابق پرسپولیس در شرایطی گزینه هدایت تیم امید است که تمایلی به پذیرش این پیشنهاد ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال امید ایران در حال حاضر در شرایط بلاتکلیفی قرار دارد و بعد از شکست در رسیدن به المپیک با هدایت رضا عنایتی و قطع همکاری با این مربی جوان، در حال حاضر سرمربی جدید خودش را نمی‌شناسد. 

فدراسیون فوتبال بعد از پایان جام ملت‌ها و توافق بر سر ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی، به دنبال برنامه‌ریزی برای تیم های رده پایه خودش است و در اولین تصمیم قرار است حسین عبدی را از تیم نوجوانان به تیم جوانان منتقل کند و اگرچه هنوز این اتفاق به صورت رسمی رخ نداده اما توافقات نهایی حاصل شده و به زودی عبدی به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب خواهد شد و به دنبال این اتفاق، فدراسیون فوتبال باید یک گزینه جدید برای تیم نوجوانان خود باشد. 

پروژه مهم فدراسیون اما در این میان انتخاب سرمربی تیم امید است. چندی پیش بود که مهدی تاج در یک گفتگوی زنده اعلام کرد گزینه اصلی آنها برای هدایت تیم امید کسی نیست جز یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرافتخار لیگ برتر که چندی پیش از هدایت پرسپولیس استعفا داد و تا کنون هم هدایت تیم جدیدی را نپذیرفته است. 

اگرچه تاج موضوع را جوری عنوان کرد که انگار مذاکرات برای نشستن یحیی روی نیمکت در مراحل پایانی خودش است و به زودی باید شاهد رونمایی از وی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی باشیم اما ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست چرا که هم فدراسیون فوتبال گزینه‌های دیگری به جز گل‌محمدی برای هدایت تیم امید مد نظر دارد و هم خود یحیی خیلی تمایل جدی برای قبول این پیشنهاد از خودش نشان نداده است. 

گل‌محمدی در صحبت‌های اولیه با فدراسیون فوتبال اعلام کرده ترجیحش حضور در یک تیم باشگاهی است و از طرفی در فدراسیون فوتبال هم گزینه‌هایی به جز یحیی گل‌محمدی هم مطرح هستند که نفرات ایرانی و خارجی در آن حضور دارند. 

ظاهراً گل‌محمدی در انتظار پایان فصل فوتبالی است تا ببیند صحبت‌هایش با دو باشگاه مطرح شهرستانی به کجا خواهد انجامید. یکی از این دو باشگاه چندی پیش با وی مذاکرات جدی داشت ولی در آن مقطع تغییر سرمربی به تعویق افتاد و در پایان فصل هم با توجه به نتایج کسب شده در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد. 

یک تیم دیگر هم از فصل قبل خواهان به خدمت گیری یحیی گل‌محمدی بود ولی ماندن یحیی در پرسپولیس منجر به این شد آنها یک سرمربی خارجی را برای همکاری انتخاب کنند و حالا بار دیگر باب مذاکره باز شده است. اگر گل‌محمدی با یکی از این دو باشگاه به توافق نهایی برسد حضورش در تیم امید منتفی است. 

بدین ترتیب بعید است اگر هم بنا بر حضور گل‌محمدی روی نیمکت تیم ملی باشد به این زودی توافق نهایی میان طرفین حاصل شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha