کد خبر 244655
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

محمدرضا مهدوی در گفتگو با «حیات»:

استقلال مقابل پرسپولیس به خواسته‌اش رسید/ یکی از زشت‌ترین دربی‌های عمرم را دیدم

استقلال مقابل پرسپولیس به خواسته‌اش رسید/ یکی از زشت‌ترین دربی‌های عمرم را دیدم

پیشکسوت فوتبال در مورد دربی پایتخت و تساوی در این بازی صحبت کرد.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: بازی فوق العاده بی کیفیتی را شاهد بودیم و جای تأسف دارد که مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی فوتبال ما باید به این شکل برگزار شود. از یک طرف استقلال برای دفاع کردن به زمین آمده بود و به اصطلاح اتوبوسی دفاع می‌کرد و از طرف دیگر اوسمار شجاعت لازم را برای ارائه یک بازی هجومی و شکستن این سد دفاعی نداشت و در نتیجه دو تیم به تساوی رضایت دادند.  

وی افزود: در طول بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه دو تیم دیده نشد و این یکی از بدترین دربی‌هایی بود که در عمرم دیدم. دربی‌هایی بوده قبلاً که با نتیجه صفر - صفر به پایان رسیده ولی حداقل چهار توپ خطرناک روی دروازه دو تیم آمده است ولی در این بازی من توپی را یادم نمی‌آید که بگویم باید گل می‌شد و بدشانسی بود که وارد دروازه نشد. دو تیم به نتیجه تساوی رضایت داشتند و بیشتر استقلال از این نتیجه خوشحال بود و از شکل بازی این تیم اینطور به نظر می‌رسید که آمده‌اند نبازند و یک امتیاز را بگیرند و بروند. 

پیشکسوت فوتبال در مورد داوری مسابقه خاطرنشان کرد: من هرچه برخورد سیلوا با آل کثیر را دیدم به نظرم پنالتی آمد. تعجب می‌کنم داور چرا این صحنه را ندید و از آن بیشتر متعجم که داوران VAR چرا آن را ندیدند. سیلوا در این صحنه دست آل کثیر را گرفت و او را شارژ کرد و به زمین انداخت. بازهم کارشناسان داوری بهتر نظر می‌دهند ولی من طبق تجربه فوتبالی خودم می‌گویم آن صحنه پنالتی بود. 

مهدوی در مورد سرنوشت قهرمانی هم توضیح داد: استقلال توانست فاصله خودش را حفظ کند و به خواسته خودش در دربی رسید و فعلاً هم صدر جدول است. فاصله دو تیم به قدری نیست که بخواهیم به یک تیم شانس بیشتری برای قهرمانی بدهیم ولی فکر می‌کنم کورس قهرمانی بین این دو تیم باشد و با توجه به وضعیت سپاهان و سایر تیم‌ها بعید می‌دانم مزاحمتی برای استقلال و پرسپولیس در مسیر قهرمانی ایجاد شود. با توجه به شکل بازی استقلال به نظرم شانس این تیم برای قهرمانی کمی بیشتر است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha