کد خبر 242446
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

۸ شهید و چندین زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به النصیرات

۸ شهید و چندین زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به النصیرات

رژیم صهیونیستی با بمباران یک مجتمع مسکونی در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه النصیرات نوار غزه ۸ فلسطینی را به شهادت رساند و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه ساکنان این باریکه همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی یک مجتمع مسکونی را در اردوگاه «الجدید» منطقه النصیرات نوار غزه با خاک یکسان کرد. در نتیجه این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، ۸ فلسطین به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه‌های فلسطینی شهیدان و زخمی‌های این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «العوده» منتقل شده‌اند.

همچنین از صبح امروز تاکنون ۱۱ شهید و ۳۰ زخمیِ حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به مجتمع بیمارستانی «شفا» منتقل شدند.

علاوه بر طی روز جاری تاکنون پیکر ۱۴ شهید از منطقه‌های مختلف شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه گردآوری شده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حمله توپخانه‌ای به اطراف موضع «صوفا» واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه، به سوی این منطقه‌ها به شدت تیراندازی کرده است.

بر اثر برخورد گلوله‌های توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از بخش‌های ساختمان پزشکی «الیاسین» در داخل مجتمع بیمارستانی «ناصر» در غرب خان‌یونس، این قسمت از بیمارستان ناصر آتش گرفت.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آمار جدیدی را از شمار کلی شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه ارایه کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۲۹ هزار و ۹۵۴ نفر به شهادت رسیده و ۷۰ هزار و ۳۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha