کد خبر 239687
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

مشارکت در انتخابات می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای کشور باشد

مشارکت در انتخابات می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای کشور باشد

نماینده شهرهای بجنورد، جاجرم و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یک حق برای ملت است و امیدواریم ملت ایران از حق خود برای شکل گیری مجلس قوی که در نتیجه، سبب قوی تر شدن ایران عزیزمان می شود استفاده کنند.

محمد وحیدی نماینده شهرهای بجنورد، جاجرم و سملقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات، با بیان اینکه مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی همانند انتخابات و راهپیمایی اتحاد ملی را به همراه دارد، گفت: امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته مردم حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی زیرا نیز پیش رو داریم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ انتخابات یک حق برای ملت است و امیدواریم ملت ایران از حق خود برای شکل گیری مجلس قوی که در نتیجه، سبب قوی‌تر شدن ایران عزیزمان می شود استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین رویکرد در رابطه با مشارکت حداکثری مردم بر سر صندوق‌های رای به انسجام بخشی در فضای اداری کشور، ایجاد رضایتمندی در خدمات و امیدبخشی در آینده جوانان مربوط می‌شود.

وحیدی در پایان گفت: حضور و شرکت مردم در انتخابات می‌تواند بخشی گلایه مندی را در تصمیمات درست اقتصادی، معیشتی،ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و افزایش ظرفیت های تولید را به شرایط بهتر تبدیل کند که نویدبخش روزهای خوبی برای کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha