کد خبر 239262
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

بهادری‌جهرمی در حاشیه نشست هیات دولت؛

حساب واحد خزانه نهایی شد/ 22 بهمن پروژه‌های متعددی توسط هیات دولت افتتاح می‌شود

حساب واحد خزانه نهایی شد/ 22 بهمن پروژه‌های متعددی توسط هیات دولت افتتاح می‌شود

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه برد تیم ملی برابر قطر، برای مردم ایران بهترین عیدی است، گفت: گزارش ویژه خزانه‌داری کل کشور به هیات دولت ارائه شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛  علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت درباره بازی امروز فوتبال با بیان اینکه ان‌شاءالله با ۳ گل قطر را می‌بریم، گفت: برد تیم ملی برای مردم ایران بهترین عیدی است.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز هیات دولت گزارش ویژه خزانه داری کل کشور ارائه شد، اظهار کرد: با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، حساب واحد خزانه نهایی شد و هم زیرساخت‌های پرداخت به ذی نفع نهایی کامل شد، امروز از این زیر ساخت نهایی رونمایی شد.رئیس جمهور تاکید کردند باید از این زیر ساخت ها و ظرفیت قانونی برای ارتقای شفافیت، نظارت پذیری،جلوگیری از خلق پول و نقدینگی بهره برداری شود.

سخنگوی دولت عنوان کرد: پایان این هفته و روز یکشنبه به مناسبت ۲۲ بهمن، اعضای هیأت دولت سفرهایی را به سراسر کشور خواهند داشت پروژه‌های زیادی را به صورت حضوری افتتاح می کنند و طرح هایی نیز از سوی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مصوبات امروز جلسه هیأت دولت، تصریح کرد: هیأت دولت در این جلسه با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده استان اردبیل موافقت کرد و آیین‌نامه حمایت از حوزه های سیل زده نیز مورد تایید قرار گرفت.

۳ دهک پایین درآمدی از پرداخت عوارض جابجایی املاکشان در شهرداری‌ها معاف شدند

بهادری جهرمی اضافه کرد: امروز آیین‌نامه‌ای تصویب شد که مطابق آن، همه کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و همچنین خانوارهایی که جزو ۳ دهک پایین درآمدی کشور هستند، از پرداخت عوارض جابجایی املاکشان در شهرداری‌ها معاف شدند.

آئین‌نامه اجرایی قانون انتصاب اشخاص در مشاغل حساس، تصویب شد

وی ادامه داد: آئین‌نامه اجرایی قانون انتصاب اشخاص در مشاغل حساس، به تصویب هیات وزیران  رسید و فرآیندهای اجرایی الکترونیکی با حفظ سرعت و دقت در پاسخ به استعلامات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران برگزار می‌شود

سخنگوی دولت تاکید کرد: بنا به پیشنهاد وزارت علوم امروز مقرر شد بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران در سال آینده در راستای دیپلماسی ورزشی و علمی در حوزه آقایان و بانوان برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha