کد خبر 238646
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

نشست رسانه ای «قلب رقه» برگزار شد/ شهید سید رضی در همه مراحل فیلم به ما کمک کرد

نشست رسانه ای «قلب رقه» برگزار شد/ شهید سید رضی در همه مراحل فیلم به ما کمک کرد

نشست رسانه‌ای فیلم‌ سینمایی قلب رقه امروز ۱۳ بهمن‌ ماه در سومین روز از چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ نشست رسانه‌ای فیلم‌ سینمایی قلب رقه امروز ۱۳ بهمن‌ ماه در سومین روز از چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

در این نشست سعید پروینی تهیه کننده، خیرالله تقیانی پور کارگردان، داوود محمدی مدیر فیلمبرداری، بهنام جعفری طادی طراح صحنه، احسان رناسی طراح چهره پردازی، مهدی سعدی تدوینگر، محمود بیاتی طراح لباس و محمدرضا شریفی نیا، هدایت هاشمی، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، مصطفی ساسانی بازیگران حضور داشتند.

کارگردان فیلم درباره داستان و بیان این مطلب که چقدر آن داستان واقعی بوده گفت: بحث عاشقانه و درام داستان را خودم نوشته‌ام اما نفوذ در دل داعش را هم داشته‌ایم.

پروینی تهیه کننده فیلم قلب رقه درباره این سوال که آیا این فیلم درباره شهید سید رضی موسی است یا خیر توضیح داد: این فیلم کلاژی از قصه‌های واقعی بود. شهید سید رضی در تولید این اثر خیلی به ما کمک کردند و از روز اول تا پایان به ما کمک کردند. بعد از شهادت ایشان قرار شد که این فیلم‌ را به ایشان تقدیم کنیم‌ اما این فیلم درباره زندگی شهید نبود.

این تهیه کننده بیان کرد که جلوه‌های ویژه این فیلم‌ همچنان کار دارد.

انصاری در بخش دیگر این نشست گفت: به نوعی به فیلم‌های اکشن گرایش دارم و در سینمای ایران کم‌ کم به فیلم های اکشن هم توجه می‌شود.

در پایان این نشست خبری خیرالله تقیانی‌پور در پاسخ به این پرسش که بزرگ‌ترین چالش شما در سوریه چه بود؟ گفت: ما وقتی وارد سوریه شدیم کشور هنوز ناامن بود و رژیم صهیونیستی بمباران را شروع کرده بود. من هر روز دعا می‌کردم که خون از دماغ کسی نیاید. من از همینجا از همه کسانی که در سوریه امنیت را برای ما ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. علی‌الخصوص شهید سید رضی موسوی و امیرحسین جان‌پناه‌. بزرگ‌ترین چالش ما در سوریه این بود که سالم به هتل برگردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha