کد خبر 238600
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

جام ملت‌های آسیا 2023 - قطر؛

فیلم گل‌های دیدار ایران - ژاپن

فیلم گل‌های دیدار ایران - ژاپن

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد از سد ژاپن عبور کند و راهی یک نیمه جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با برتری مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا راهی نیمه نهایی شود. در این بازی که با برتری 2 بر یک ایران همراه بود سه گل به ثمر رسید.

دقیقه 28 (ایران 0 - ژاپن 1 هیدماسا موریتا): هیدماسا موریتا با اشتباه خط دفاع و واکنش عجیب بیرانوند، با شوت زمینی و آرام دروازه ایران را باز کرد.

دقیقه 55: (ایران 1 - ژاپن 1 محمد محبی): پاس رو به جلوی رامین رضاییان به پشت محوطه جریمه برای سردار آزمون را این ستاره ایران پس از چرخش و پاس در عمق استثنایی به محمد محبی رساند تا این بازیکن با شوت زمینی دروازه ژاپن را باز کند و گل تساوی را بزند.

دقیقه 6+90: (ایران 2 - ژاپن 1 علیرضا جهانبخش): پنالتی به دست آمده برای ایران با خطا روی کنعانی‌زادگان را علیرضا جهانبخش با شوت استثنایی و دور از دستان سوزوکی که سمت راست را نشانه رفته بود، تبدیل به گل کرد.

دقیقه 63: سردار آزمون با یک حرکت انفرادی و به زیبایی دروازه ژاپن را باز کرد اما کمک داور مسابقه به نشانه آفساید پرچم را بالا برد؛ موضوعی که مورد تائید داور چینی مسابقه هم قرار گرفت و این گل ایران مردود شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha