کد خبر 238545
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر؛

نشست خبری «صبح اعدام» برگزار شد/ افخمی: اقتباس در اکثر کارهایم وجود داشته است

نشست خبری «صبح اعدام» برگزار شد/ افخمی: اقتباس در اکثر کارهایم وجود داشته است

نشست خبری فیلم سینمایی «صبح اعدام» به کارگردانی بهروز افخمی در سانس نخست سینمای رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ در این نشست، بهروز افخمی (نویسنده و کارگردان)، علی شیرمحمدی (تهیه‌کننده)، حسن‌علی اسدی (مدیر فیلمبرداری)، رضا سورانی (تدوین‌گر)، محسن دارسنج (مدیر چهره‌پردازی)، امیرحسین گل‌محمدی (صدابردار) و ارسطو خوش‌رزم، مهرداد نیکنام، مسعود، شریف، محسن آوری از جمله بازیگران «صبح اعدام» در این نشست خبری حضور داشتند.

افخمی نویسنده و کارگردان گفت: این فیلم، دارای المان‌های مستند، مانند نریشن است، البته نقل‌قول‌های هم در فیلم وجود دارد که خود طیب حاج‌رضایی بیان کرده بود و ما در سکانس‌های زندان آوردیم. روابت مستند گونه مناسب این قصه بود و به همین دلیل آن را انتخاب کردیم. 

وی ادامه داد: در اکثر کارهایم از اقتباس استفاده کرده‌ام اما این فیلمنامه، اقتباسی به حساب نمی‌آید و بارها گفته‌ام بر مبنای گزارش‌های روزنامه کیهان و اطلاعات، این فیلمنامه را نوشته‌ایم.

در ادامه این نشست، شیرمحمدی تهیه‌کننده و طراح صحنه و لباس عنوان کرد: پیش‌تر تجربه‌های خوبی با علیرضا افخمی داشته‌ام. در این‌ پروژه هم همزمان کار تهیه و طراحی صحنه و لباس را انجام دادم، اینکه در این‌ پروژه  همه چیز را طبق آثار مستند پیش بریدم و اینکه چقدر موفق بوده‌ام را به مخاطب می‌سپارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha