کد خبر 237792
۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

عضو هیات رئیسه مجلس:

مشارکت حداکثری نمادی اقتدار ملی و امید به آینده است

مشارکت حداکثری نمادی اقتدار ملی و امید به آینده است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است و به عنوان یک مؤلفه اساسی، مرجع محاسبه دشمنان انقلاب و نظام در رابطه با ما خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، «زهره الهیان» نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش افزایش مشارکت مردمی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی، حضور گسترده ملت در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های اثبات انقلاب و نظام دانست و گفت: مردم با همه تفاوت و سلایق در این انتخابات گرد هم جمع می‌شوند تا بار دیگر شاهد وحدت باشیم. باید بعد از انتخابات تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا پرچم وحدت همچنان برافراشته بماند.

وی مشارکت حداکثری همه سلایق در انتخابات را مهم توصیف کرد و گفت: مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است و به عنوان یک مؤلفه اساسی، مرجع محاسبه دشمنان انقلاب و نظام در رابطه با ما خواهد بود و به نوعی امنیت کشور و تأمین منافع ملی ما را به همراه خواهد داشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس را به طور یقین شکل دهنده مجلسی انقلابی‌تر و کارآمدتری دانست.

وی با اشاره به مقاومت فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی گفت: آمریکایی‌ها هم قطعاً به باتلاق فرو خواهند رفت و در این جنگ غزه هم هر روز در اخبار می‌شنویم که تانک‌ها و ادوات آمریکایی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی منهدم می‌شوند و نیروهای آن‌ها شکست خورده‌اند.

الهیان گفت: همه این شواهد نشان می‌دهد که با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و برتری تفکر مقاومت پیروزی ملت فلسطین و نابودی رژیم اسراییل را به زودی شاهد خواهیم داد و سهم ما هم در این تحول جهانی این است که پرچمدار مقاومت باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha