کد خبر 236258
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

«حیات» گزارش می دهد؛

خریداران لوازم خانگی بخوانند/ حراج لوازم خانگی آغاز شد + جزئیات

خریداران لوازم خانگی بخوانند/ حراج لوازم خانگی آغاز شد + جزئیات

 حراج لوازم خانگی از فردا طی ۴ روز در ۱۳ استان کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ حراج لوازم خانگی به طور همزمان در ۱۳ استان کشور آغاز شد. این حراج در استان های تهران، قم، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، فارس، یزد، کرمانشاه، ایلام و.. برگزار می شود.

حراج در ۱۳ استان کشور

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با «حیات»گفت: ۲۰ حراج در ۱۳ استان کشور به صورت همزمان از شنبه مورخ ۳۰ دی ماه آغاز می شود.

حسن خالقی ادامه داد: در این دور از حراج که تا روز۳ بهمن ماه ادامه دارد ۵۰۰ قلم کالا با قیمت پایه حدود ۲۰ میلیارد ریال در این حراج ها عرضه می شود.

مهلت شرکت در حراج

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با آغاز این دور از حراج، تعداد حراج های سازمان به ۱۳۰ مرحله رسید.

به گفته خالقی، کلیه متقاضیان می توانند از شنبه الی سه شنبه نسبت به مشاهده و پیشنهاد قیمت کالا اقدام کنند.

لوازم جانبی خودرو در میان اقلام حراج

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد کالاهای عرضه شده در این حراج گفت: کالاهای لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، سرمایشی گرمایشی و... در این حراج ها عرضه می شود.

به گفته خالقی، کارمندان دولت نیز همانند سایر مردم می توانند در این حراج ها شرکت کنند و شرکت در این حراج محدودیتی ندارد. پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های مذکور مراجعه کنند.

به گزارش «حیات»؛ در این دور از حراج می توان حضور گروه مد و پوشاک، لوازم و تجهیزات رستوران، وسایل نقلیه، قطعات و لوازم جانبی را نیز دید.

برای آشنایی با نحوه شرکت در این حراج اینجا کلیک کنید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حیدری ازشیراز IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    باسلام آدرس جاهایی ک حراج لوازم منزل گذاشتین هم اعلام کنین شیرازکجاحراج لوازم خانگی گذشتن؟؟؟؟؟