کد خبر 235071
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

مشکل بزرگ در استقلال/ فهرست دوم نکونام هم رد شد

مشکل بزرگ در استقلال/ فهرست دوم نکونام هم رد شد

مدیرعامل استقلال به سرمربی این تیم اعلام کرده جذب نفرات فهرست دوم او هم امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال این روزها در تلاش است تا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات عملکرد فعالی داشته باشد تا با جذب بازیکنان مورد نظر تقویت شده و به نوعی کم کاری پیش فصل خود را جبران کند ولی در این میان بازهم خواسته‌های سرمربی این تیم در مسیر عملی شدن قرار ندارد.

نکونام پس از پایان نیم فصل اول فهرست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار داد؛ فهرستی که پر از ستاره‌های مطرح و گرانقیمت فوتبال ایران همچون علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، محمد محبی، سعید عزت‌الهی، فرشاد احمدزاده و علی کریمی بود.

همانطور که قابل پیش‌بینی بود که فهرست اولیه نکونام به بن‌بست خورد و امکان جذب نفرات مطرحی که سرمربی آبی‌ها خواستار به خدمت گرفتنش شده بود فراهم نبود. بازیکنان مطرحی که برای جذب آنها باشگاه استقلال باید دست به جیب می‌شد و از سقف بودجه تعیین‌شده عبور می‌کرد و به همین دلیل با پاسخ منفی مدیران باشگاه روبرو شد و از نکونام خواسته شد تا فهرست دیگری تهیه و به مدیران باشگاه تحویل دهد.

پس از منتفی شدن جذب ستاره‌های فهرست اول، نکونام در حالی که زمان زیادی به شروع تمرینات استقلال باقی نمانده، فهرست دوم خود را در اختیار باشگاه قرارداد که در این فهرست هم مثل  فهرست نخست جواد نکونام پنج بازیکن حضور دارند. محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، روبرتو تورس و امید نورافکن.

باشگاه استقلال چند روز پیش نامه‌ای را به صورت رسمی به باشگاه سپاهان ارسال کرد و خواهان جذب دانشگر، احمدزاده و نورافکن شد و باشگاه سپاهان در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرد که با توجه به اینکه برای نیم فصل دوم لیگ برتر به همه نفرات خود نیاز مبرم دارد، اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نخواهد کرد.

حالا خبر رسید که مدیرعامل باشگاه استقلال به نکونام پیام داده که جذب نفرات فهرست دوم او هم امکان پذیر نیست و بهتر است به فکر فهرست سوم باشد. شنیده‌ می‌شود نکونام با شنیدن این صحبت ناراحت شده و قرار است به زودی جلسه‌ای میان مدیرعامل و سرمربی استقلال برگزار شود و در این خصوص صحبت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha