کد خبر 234739
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا

راهنمایی و رانندگی بخش مهمی از نیروی انتظامی است

راهنمایی و رانندگی بخش مهمی از نیروی انتظامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه نباید اجازه دهیم لباس سفید و زیبای راهنمایی و رانندگی با اعمال غیر مدبرانه خدشه‌دار شود، گفت: راهنمایی و رانندگی بخش مهمی از نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی دیگر از فرماندهان، رؤسا و مقامات کشوری و لشگری در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد. در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار سیدکمال هادیان‌فر، سردار سیدتیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهور کشور منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در این مراسم گفت: خدا را بابت همه نعمت‌هایش و در صدر این نعمت‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران شکر می‌کنم. نظامی که همه اولیای الهی برای تحققش همه سختی‌ها و مشقت‌ها را پشت سر گذاشتند تا نظام الهی و جمهوری اسلامی حاکم شود.

وی افزود: از آغاز رحلت پیامبر تا پایان دوران حضور حضرت مهدی (عج) ۲۵۰ سال مبارزه سیاسی کردند که به قصد رسیدن به حکومت و ولایت الهی بود، ولی تحقق پیدا نکرد. چه دید خداوند متعال در امام عظیم‌الشان که مبارزات ۲۵۰ سال اهل بیت را به دست او در حساس‌ترین نقطه استراتژیک جهان یعنی ایران اسلامی محقق ساخت. کار ناتمامی که ایشان تمام کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اضافه کرد: در میان این نظام مقدس، مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند مشاغل نیروهای مسلح از مشاغل مهم و خطیر هستند. با اعتقاد می‌گویم در این ساعاتی که در این لباس هستید، در حال عبادتید. در این نظام مقدس که جادارد همگان جان را فدای حفظش کنند. حضرت امام فرمودند حتی ولی‌عصر هم باید جانش را فدای نظام الهی کند. ما در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم و خدمت در این لباس شکر دارد.

وی ادامه داد: امروز در این مراسم تکریم و معارفه قصد ندارم نامی از کسی ببرم. مجموعه وزین راهنمایی و رانندگی بخش مهمی از نیروی انتظامی است که سفیدی لباس آن نشان حلم و دلسوزی است. اجازه ندهیم این لباس سفید و زیبا با اعمال غیر مدبرانه خدشه‌دار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه در انتها از رئیس راهنمایی و رانندگی که با اهتمام لازم این مجموعه را به درستی اداره کردند، تشکر می‌کنم و اگر بنای بر تغییر بود چون دلمان را به امام رضا (ع) سپردیم، بهترین انتخاب ممکن صورت گرفت، گفت: امروز وعده الهی درباره نیروی انتظامی محقق شد. این وعده خداست که اگر تغییر صورت بگیرد یا مثل او و یا بهتر از او جایگزین می‌شود. با ارادتی که به سردار اشتری دارم این آیه کریمه قرآن اینجا محقق شد و امیدوارم اثرات خودش را در آینده نزدیک بگذارد. تشکر می‌کنم و امیدوارم برادر عزیزم در سمت جدید خود مفید باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha