کد خبر 234530
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

نبش قبر فلسطینی‌ها بی حرمتی آشکار به ادیان الهی است

نبش قبر فلسطینی‌ها بی حرمتی آشکار به ادیان الهی است

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنایت اسرائیل مبنی بر نبش قبر فلسطینی‌ها بی حرمتی آشکار به ادیان الهی است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ حماس امروز شنبه تاکید کرد که جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی مبنی بر نبش قبر و تخریب 1100 قبر در محله التفاح در غزه و ربودن اجساد 150 نفر از شهدایی که تازه دفن شدند و انتقال آن‌ها به مکانی نامعلوم، اوج وحشی‌گری ارتش جنایتکار صهیونیستی را می‌رساند.

جنبش مقاومت فلسطینی تصریح کرد که این اقدام‌ها نقض صریح تمامی قوانین و عرف بین‌الملل و بی‌حرمتی آشکار به ادیان آسمانی است.

 این جنبش افزود: این جنایت وحشیانه مدتی پس از اقدام دشمن صهیونیستی به سرقت اعضای بدن حدود 80 شهید فلسطینی قبل از تحویل آن‌ها به صلیب سرخ و دفن مجدد آن‌ها در شهر رفح صورت می‌گیرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما در برابر تکرار این جنایات وحشیانه از سوی صهیونیست‌ها، از تمامی کشورها، دولت‌ها و نهادهای حقوقی و بین‌المللی می‌خواهیم به مسئولیت‌های انسانی و اخلاقی خود عمل کرده و برای محکومیت و برملا ساختن جنایات روزافزون دشمن صهیونیستی علیه قبور مسلمین و اجساد شهدا تحرکی جدی داشته باشند و به هر شیوه‌ای در تلاش برای توقف آن و مجازات عاملان این جنایات باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha