کد خبر 233946
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

آخرین جزئیات از روند اجرایی پروژه تصفیه خانه خلیج فارس

آخرین جزئیات از روند اجرایی پروژه تصفیه خانه خلیج فارس

فرهادی گفت: فاز یک تصفیه خانه خلیج فارس سال گذشته با ظرفیت ۲ هزار متر مکعب اجرا و در فاز دوم ۵ هزار متر مکعب به آن اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: از آنجایی که کوره های آجرپزی، فضا های بی دفاع شهری و بازار ضایعات فروشان در ناحیه سه چندین سال بلاتکلیف رها و به محل آسیب های اجتماعی تبدیل شده بودند این بلوار با عرض ۳۵ متر در راستای ساماندهی مشاغل در حال احداث است.

او ادامه داد: بلوار غدیر با جداره سازی و اجرای معماری ایرانی و اسلامی، بزرگراه آیت الله سعیدی را به مسافت چهار کیلومتر به  بزرگراه آزادگان متصل می کند و محرکی برای توسعه این محدوده و جنوب تهران خواهد شد.

فرهادی درباره ساماندهی گاراژهای تفکیک غیر مجاز بیان کرد: ۲۰۰ گاراژ تفکیک غیرمجاز زباله از این محدوده برچیده و زباله سوزی در ناحیه ۳ نیز رفع شده وشهرکی برای ضایعات فروش ها در فشافویه و حسن آباد پیش بینی شده است که در صورت ایجاد، این مشاغل در بیرون از شهر فعالیت خواهند کرد.

شهردار منطقه در خصوص تصفیه خانه خلیج فارس خاطر نشان کرد: فاز یک این تصفیه خانه سال گذشته با ظرفیت ۲ هزار متر مکعب اجرا و در فاز دوم ۵ هزار متر مکعب به آن اضافه خواهد شد. برای فاز سوم زمین‌هایی در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دادیم تا با اجرای آن ظرفیت تصفیه خانه را به ۲۰ هزار متر مکعب برساند که با این اقدام می توان شبکه فاضلاب ناحیه سه را تکمیل و وضعیت غیر بهداشتی این محدوده را سامان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha