کد خبر 232350
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

مجتمع ایثار گلستان نماد ناکارآمدی و سوءمدیریت شده بود + فیلم

مجتمع ایثار گلستان نماد ناکارآمدی و سوءمدیریت شده بود + فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان نماد ناکارآمدی و سوءمدیریت شده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۳۸۴ در تمام مراکز استان‌ها در سراسر کشور، موسساتی برای ساخت پایه‌گذاری شده که این مجتمع هم جز آنها بوده که دارای سه بخش است.

وی با بیان اینکه در بخش نخست، خدمات آموزشی، فرهنگی، مشاوره‌ای و رفاهی مانند مراکز اقامتی و رستوران به جانبازان عزیز ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش دیگر، بخش ورزشی بوده که برای جانبازان است و خدماتی مانند استخر خاص جانبازان و معلولان پیش‌بینی شده است. این مراکز ورزشی، مراکز ورزشی تخصصی هستند که مختص جانبازان و معلولان است. همچنین مراکز اقامتی‌مان برای جانبازان، معلولان و سالمندان مناسب‌سازی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص اضافه کرد: بخش سوم هم مساله توانبخشی است که خدمات درمانی سرپایی و توانبخشی ارائه می‌کنند که امیدواریم مجوز داروخانه، رادیولوژی و... را دریافت و مجموعه را با نگاه به ارائه خدمات متمرکز به ایثارگران عزیز، توسعه دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: مجتمع توانبخشی ایثار گلستان می‌بایست ۱۰ سال پیش ساخته می‌شد اما به دلیل ناکارآمدی و سومدیریت شدید، تکمیل نشده بوده و به نشان کارآمدی تبدیل شده بود اما با همت مدیران استانی در دولت سیزدهم در حال حاضر دو فاز آن به بهره‌برداری کامل رسیده است. برای تکمیل فاز سوم تامین اعتبار لازم انجام شده است که به میمنت حضور رئیس جمهور محترم، بهره‌برداری از این مجموعه شروع شده تا بخش باقیمانده تکمیل شود.

قاضی‌زاده هاشمی با ابراز تاسف از اینکه هزینه بی‌حسابی برای این پروژه انجام شده اما اقدام موثری صورت نگرفت، گفت: در این سال‌ها، این مجتمع ۳ بار ساخته شده و این مساله جای سوال دارد که با اینکه منابع‌مان اندک بوده، چرا به‌دلیل سوء مدیریت و نحوه پیگیری، پول زیادی برای این پروژه هزینه شده اما به بهره‌برداری نرسیده است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha