کد خبر 231322
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

وضعیت پالایشگاه هیدروکربن بیرجند پس از مهار آتش‌سوزی

وضعیت پالایشگاه هیدروکربن بیرجند پس از مهار آتش‌سوزی

وضعیت پالایشگاه هیدروکربن منطقه اقتصادی بیرجند بعد از آتش‌سوزی مورد بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمدعلی آخوندی صبح امروز در جریان بازدید از واحد مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی که در چند روز گذشته مورد حریق قرار گرفته بود اظهار داشت: پایان عملیات اطفا حریق را شب گذشته اعلام کردیم.

وی افزود: امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به منظور رصد دوباره بازدیدی داشتیم که خوشبختانه از همان ساعت 9:30 دقیقه دیروز شعله‌های اتش با تلاش ماموران آتش نشانی خاموش و دیگر شعله ور نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: روز گذشته بعد از خاموش کردن شعله‌های آتش به مدت 7 ساعت کار خنک سازی مخازن به صورت پیاپی ادامه یافت و طبق هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت مینی پالایشگاه مقرر شد تعدادی در قالب نگهبان با یک دستگاه ماشین آتش نشانی و چند کپسول آتش‌نشانی تا صبح کشیک دهند و مخازن را رصد کنند چرا که احتمال دادیم شاید در زیر وسایل نقطه‌ای گرم باشد، که خوشبختانه با سرمای هوا در همان دیشب پایان عملیات را اعلام کردیم.

آخوندی افزود: امروز هم به منظور مشورت و توصیه‌های لازم به مجموعه مدیریت مینی پالایشگاه و تاکید بر حمایت از کارگرانی که در این مجموعه کار می‌کردند، بازدید انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha