کد خبر 230069
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

حماس: هدف از ادعای تجاوز به اسرا به فراموشی سپردن حسن رفتار مقاومت با آنها است

حماس: هدف از ادعای تجاوز به اسرا به فراموشی سپردن حسن رفتار مقاومت با آنها است

جنبش حماس با انتشار بیانیه ای ادعاهای برخی از رسانه های غربی مبنی بر تجاوز نیروهای مقاومت به اسرای اسرائیلی را در راستای تخریب وجهه مقاومت فلسطین پس از انتشار اخبار گسترده درباره رفتار اخلاقی مقاومت با اسرای مذکور دانست.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ در بیانیه جنبش حماس آمده است: ادعاهای برخی از رسانه های غربی و دنباله روی آنها از تبلیغات گمراه کننده صهیونیست ها در زمینه نشر اکاذیب و ادعاهای بی اساس با هدف تخریب وجهه مقاومت از جمله نسبت دادن تجاوز به اسرا در جریان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر به نیروهای مقاومت را به شدت محکوم و رد می کنیم.

جنبش حماس می افزاید: این فراخوان گمراه کننده بخشی از دروغ های فراوانی است که دستگاه دروغ پراکنی صهیونیست ها اقدام به پخش و انتشار آنها می کند و کذب بودن آنها به ویژه در زمینه ادعای بریدن سر کودکان و همچنین هدف قرار دادن حاضران در یک کنسرت در شهرک ریعیم و همچنین ادعای استفاده از بیمارستان شفا برای اهداف نظامی بر همگان مشخص شد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: به دنبال آزادی اسرای اسرائیلی نزد مقاومت، تصویری از تعامل انسانی و اخلاقی مقاومت با اسرا و همچنین رفتار مناسب با آنها توسط نیروهای مقاومت به دنیا مخابره شد و با وجود تلاش های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از انتشار آنها، شماری از اسرای مذکور پس از آزادی به آن اعتراف کردند. از این رو، رژیم صهیونیستی برای تحت تأثیر قرار دادن این تصویر اقدام به دروغ پراکنی و نشر اکاذیب و شایعات علیه مقاومت می نماید.

جنبش حماس در پایان از همه رسانه ها و خبرگزاری ها خواسته است به دام دروغ ها و تبلیغات مغرضانه اشغالگران نیفتند و برای حفظ حقیقت و حمایت از مقدس بودن مسئولیت رسانه ای، درباره هر اطلاعاتی که دریافت می کنند تحقیق نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha