کد خبر 229771
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

ساکت: آماده نبرد بزرگ آسیایی هستیم/ اراده همه بر صعود است

ساکت: آماده نبرد بزرگ آسیایی هستیم/ اراده همه بر صعود است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در بدو ورود به عربستان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتیم و امیدوارم در دیدار با الاتحاد سربلند باشیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ محمدرضا ساکت در بدو ورود کاروان تیم اصفهانی به کشور عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در میان استقبال مسئولان ذی‌ربط و سفیر جمهوری اسلامی ایران در شهر جده، مورد استقبال قرار گرفت.

او ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم امشب شبه ۱۱ آذر در هتل مستقر خواهد شد و فردا یکشنبه ۱۲ آذر تمرین ویژه تیم در زمین تمرینی برگزار خواهد شد. مسابقه دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، روز دوشنبه در محل شهر ورزشی عبدالعزیز مکه برگزار خواهد شد که یک ساعت و ده دقیقه با شهر جده فاصله دارد که برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: بازیکنان تیم از شرایط روحی و جسمی خوبی برخوردار هستند و تمرینات مد نظر، بررسی‌ها و آنالیزهای مربوطه برای این مسابقه توسط کادر فنی صورت گرفته است و همه بازیکنان برای یک رویارویی بزرگ و مقتدرانه در آسیا آماده هستند. امیدواری بسیاری به این مسابقه داریم؛ خیلی قاطعانه می‌گویم که هدف‌گذاری و اراده همه بازیکنان و کادر فنی بر این استوار شده که زمینه صعود تیم در مسابقات آسیایی فراهم باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: باوجود همه مشکلات فراروی تیم سپاهان در بخش‌های داخلی و خارجی، همبستگی داخلی، اراده قوی و شخصیت بالای فنی - ورزشی مجموعه و هماهنگی انجام شده بین هیأت مدیره باشگاه، شرکت فولاد مبارکه، کادر فنی و بازیکنان، زمینه‌ای فراهم شده که تیم از این مسیر و از این پیج سنگین عبور کنند و در مسیر رو به رشد قدم‌هایی را بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha