کد خبر 228419
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

شهردار تهران:

بزرگترین شهرک علم و فناوری منطقه در تهران ایجاد می‌شود

بزرگترین شهرک علم و فناوری منطقه در تهران ایجاد می‌شود

شهردار تهران گفت: درصدد ایجاد بزرگترین شهرک علم و فناوری منطقه در پارک ولایت تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ علیرضا زاکانی در دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان انقلاب صنعتی چهارم و صنعت شهر هوشمند که صبح روز پنجشنبه ۲ آذرماه برگزار شد، گفت: درصددیم که مدل جدیدی از هوشمندسازی را در تهران پیاده کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه با تغییر و تحول پیش رو و مشارکت مردم، فضای جدیدی برای شهروندان ایجاد خواهد شد، گفت: نقشه راهی را در شهرداری تهران تعریف کرده ایم که بتوانیم در پایتخت، شهرک علم و فناوری داشته باشیم.

زاکانی ادامه داد: در پارک ولایت ۲۰۰ هکتار را برای این شهرک، اختصاص دادیم و مجوز تاسیس این شهرک را از وزارت علوم گرفتیم و درصددیم بزرگ‌ترین شهرک علم و فناوری منطقه را در تهران ایجاد کنیم.

شهردار تهران با اشاره به برنامه دوم هوشمندسازی پایتخت در این سازمان گفت: به دنبال ساماندهی کارخانه های نوآوری در تهران هستیم. در همین راستا ۸ تا ۹ کارخانه نوآوری را در مناطق مختلف تهران طراحی کردیم.

زاکانی ادامه داد: گام بعدی این بود که با دانشگاه ها وارد پیوستگی شدیم و سه ناحیه نوآوری را لکه گذاری کردیم. در ادامه درصددیم نمایشگاه دائمی تولیدات علمی و فناوری را داشته باشیم و به همین منظور، پارک گفتگو برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha