کد خبر 226997
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

وزیر بهداشت اعلام کرد؛

لزوم مشارکت خیرین سلامت در زمینه ساخت کتابخانه ها و دانشگاه ها

لزوم مشارکت خیرین سلامت در زمینه ساخت کتابخانه ها و دانشگاه ها

وزیر بهداشت گفت: خیرین سلامت در زمینه ساخت کتابخانه و دانشگاه ها و حتی در پرداخت هزینه های پژوهش مشارکت بیشتری با وزارت بهداشت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح ام ار آی و پت اسکن و ساخت درمانگاه جدید پیوند و واحد فراهم آوری بیمارستان سینا گفت: این مجموعه افراد زیادی را برای سراسر کشور تربیت کرده و اقدامات درخشانی را انجام داده است. 

به گفته وی خیرین حوزه سلامت در واقع کمک حال افراد دردمند بوده و باقیات و صالحات برای خیرین می ماند. بیمارستان سینا یکی از مراکز مهم و اصلی ترومای کشور است. 

وزیر بهداشت بیان کرد: در سال گذشته موفقیت های زیادی در حوزه مشارکت خیرین در نظام سلامت داشته ایم. در دوران شیوع بیماری کرونا خیرین کمک های مومنانه زیادی را انجام داده اند و فرهنگ ایثار و کمک یکی از ویژگی های منحصر به فرد ایرانیان است. 

او افزود: انجام کارهای خیر و کمک به افراد نیازمتد یک سابقه تاریخی و دیربنه دارد. وزارت بهداشت سامانه ای را طراحی و نیازهای حوزه سلامت در این سامانه بارگذاری شده است و خیرین می توانند با توجه به نیازهای حوزه سلامت کمک حال وزارت بهداشت باشند. 

عین اللهی ادامه داد: خیرین در زمینه ساخت کتابخانه و دانشگاه ها و حتی در پرداخت هزینه های پژوهش با وزارت بهداشت همکاری کنند. خیرین کمک ۳۶۰۰ میلیارد تومانی به نظام سلامت داشته اند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha