کد خبر 225146
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

برگ سبزی از حاشیه سفر رئیس جمهور؛ چشمانی که به دست وزیر بینا شد

برگ سبزی از حاشیه سفر رئیس جمهور؛ چشمانی که به دست وزیر بینا شد

برای کار اجرایی آمده بود ولی دست به تیغ شد تا بینایی را به چشمان کم سوی بانوی کُرد برگرداند که هزینه عمل و جراحی نداشت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ دیروز در بیمارستان دهگلان برو و بیایی بود، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار بود از این مرکز درمانی بازدید کند، دختری دست مادرش را گرفت و خود را بیمارستان رساند و دست بر قضا، وزیر که چشم پزشک است با این بانو برخورد کرد.

آقای وزیر وقتی از کم سویی چشمان وی مطلع شد، دستور داد تا مقدمات جراحی چشمهایش فراهم شود. این شاید یک بازدید میدانی در میدان عمل بود تا تجهیزات مرکز درمانی کردستان برای انجام جراحی سنجیده شود و برای همین از صبح امروز اتاق عمل بیمارستان کوثر آماده شد تا نور به چشم این بانو برگردد و دکتر بهرام عین اللهی خود دست به کار شد.

این بانوی ۷۵ ساله دقایقی زیر تیغ جراحی بود و حالا منتظر است تا مدت زمان لازم بگذرد و با چشمانی که آب مروارید ندارد، بتواند زندگی را واضح تر ببیند.

بیمارستان کوثر از مجهزترین مراکز درمانی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره روند جراحی این بیمار اظهار کرد: از شیوه بالاترین عمل در دنیا برای این بیمار استفاده شد که با استفاده از امواج صوت انجام می شود.

عین اللهی افزود: در این شیوه، لنزهایی در چشم قرارمی گیرد و شکافی سه میلی متری انجام می شود و نیاز به بخیه ندارد.

وی ادامه داد: جراحان و کادر درمان بسیار خوبی هم در این مرکز درمانی وجود دارند و امکاناتی که در این بیمارستان وجود دارد مراجعه به دیگر استان ها را برطرف می کند.

این بانوی دهگلانی فردا از بیمارستان ترخیص می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha