کد خبر 224524
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

پویش «نذر کتاب» اقدام مهم دولت سیزدهم در لرستان

 پویش «نذر کتاب» اقدام مهم دولت سیزدهم در لرستان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: پویش نذر کتاب اقدام مهم توسعه عدالت آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم در استان لرستان است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمدکریم خورشیدوند ظهر امروز در در جلسه هماهنگی پویش نذر کتاب «رستا» اظهار کرد: پویش نذر کتاب اقدام مهم توسعه عدالت آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم در استان لرستان است.

وی خاطرنشان کرد: پویش نذر کتاب یک ابتکار موثر است که طی آن کتاب‌های اهدایی از سراسر کشور برای توزیع در استان لرستان جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری لرستان از جمع‌آوری ۱۰ هزار جلد کتاب در پویش «نذر کتاب» استان خبر و ادامه داد: خوشبختانه استقبال از این پویش بسیار خوب و از ۱۶ مرداد تا کنون، بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب در این پویش جمع‌آوری شده، ضمن اینکه این پویش تا ۳۰ آبان ماه تمدید شده است.

خورشیدوند بیان داشت: تفکیک و دسته‌بندی کتب تا کنون انجام شده است و طی آمایش استانی انجام شده در نقاط مختلف به ویژه روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع خواهند شد.

وی افزود: این اقدام در راستای توسعه عدالت آموزشی و اجتماعی اجرا و با راه‌اندازی دبیرخانه آن به یک برنامه مستمر تبدیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha