کد خبر 224429
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

فرصت‌های بهتری برای گلزنی داشتیم

فرصت‌های بهتری برای گلزنی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ملوانگفت: در دیدار برابر پرسپولیس فرصت‌های بهتری برای گلزنی داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات، تیم فوتبال ملوان در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران برابر پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید. مهدی تارتار در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: از هوادران خودمان تشکر می‌کنم. در هر شهری بودم وقتی با پرسپولیس واستقلال بازی داشتیم ۹۰ درصد جو ورزشگاه به سود این دو تیم بود اما امروز واقعا شرایط برعکس بود و خیال من راحت شد. دوست داشتم با برد از این ورزشگاه خارج می‌شدیم اما بدشانس و کم دقت بودیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند.

وی افزود: شاید از نظر مالکیت پرسپولیس شرایط بهتری داشت اما ما وضعیت بهتری داشتیم. اگر خودمان را باور می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم. نباید دچار غرور بشیوم تا این روند را ادامه بدهیم.

او همچنین گفت: داور بازی عملکرد خوبی داشت و آقای کاظمی یکی از بهترین داوران ما است.

وی تصریح کرد: ما در همه بازی‌ها گل زده بودیم و در این بازی خودمان را باور نداشتیم. مهاجمان ما درست تصمیم می‌گرفتند می‌توانستیم گل بزنیم. امروز فرصتی به پرسپولیس ندادیم و باید بیشتر کار کنیم. باید طوری از نظر ذهنی خودمان را تقویت کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا جام حذفی برای ملوان جدی است، گفت: ما واقعا روی جام حذفی برنامه‌ریزی کرده‌ایم چون ملوان سابقه خوبی در جام حذفی دارد.

وی تصریح کرد: از عزیزانی که روی زمین کار کردند تشکر می‌کنم که کیفت خوبی را فراهم کردند. مدیریت باشگاه هم روی این موضوع هزینه کرده است. 

تارتار همچنین گفت: هواداران ما فوتبال را خوب می‌فهمند و وقتی می‌فهمند خوب بازی می‌کنیم از ما حمایت می‌کنند. آنها نگاه فوتبالی دارد. ما هم سعی می‌کنیم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. وقتی زورمان نرسید هم امیدوارم روی ما فشار نگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha