کد خبر 224088
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

شهردار منطقه ۴ مطرح کرد؛

بهره برداری از ۸ پروژه شهری به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان

بهره برداری از ۸ پروژه شهری به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان

کمالی زاده گفت: ۸ پروژه از پروژه های شهرداری تهران به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان امروز در منطقه ۴ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ تهران در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۴ که صبح امروز ۶ آبان ماه برگزار شد اظهار کرد: ۸ پروژه از پروژه های شهرداری تهران با ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان امروز در منطقه ۴ به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: احداث اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، احداث راستگرد خیابان چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی، احداث دیوار حائل و رفع خطر نقاط حادثه خیز، احداث چمن مصنوعی خیابان احد زاده، احداث و مرمت سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه و عملیات تراش و روکش و آسفالت معابر سطح منطقه از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۴ گفت: ۶۳ هزار تن آسفالت شهری و ۳۰ هزار تن آسفالت در مراکز بزرگراهی ریخته شد و یکی از بیشتری بودجه های پروژه های شهری برای همین منطقه است که پیشرفت فیزیکی خوبی را شاهد هستیم.

کمالی زاده ادامه داد: ۳۱ پروژه احداثی در منطقه داریم که به تدریج شاهد افتتاح آن خواهیم بود و ۱۱۷ میلیارد تومان نیز اعتبار هزینه ای داریم.

وی افزود: منطقه ۴، نزدیک به ۱۰ درصد جمعیت تهران سکونت دارد که نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد تا بتوانیم خدمات خوبی را در زمینه نگهداشت و بهره برداری پروژه‌های بزرگ داشته باشیم.

شهردار منطقه ۴ گفت: یکی از با کیفیت ترین اسکان‌های کارگری امروز افتتاح خواهد شد و علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای پاکبان‌ها، کارگران در این فضا حضور پیدا خواهند کرد.

کمالی زاده ادامه داد: امید است بتوانیم خدمات خوبی را برای شهروندان داشته باشیم و رضایت آن‌ها بیش از گذشته کسب شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha