کد خبر 224052
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

علی لطیفی در گفتگو با «حیات»:

استقلال برای قهرمان شدن هنوز ضعف‌های زیادی دارد

استقلال برای قهرمان شدن هنوز ضعف‌های زیادی دارد

پیشکسوت استقلال عقیده دارد با وجود بردهای پیاپی این تیم برای قهرمانی نیاز به بهتر شدن دارند.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل دو تیم استقلال و آلومینیوم اظهار داشت: بازی از آن جذابیت و شادابی که انتظار می‌رفت برخوردار نبود و یکی از دلایلش این بود که آلومینیوم در درجه اول آمده بود یک تساوی کسب کند و در نگاه بعدی اگر فرصتی پیش آمد به استقلال گل بزند و از طرف دیگر خود استقلال این فصل آن شادابی لازم را در خط حمله ندارد و در ایجاد موقعیت‌های متعدد روی دروازه حریفان عاجز است. این دقیقاً نقطه عکس آن چیزیست که فصل قبل از استقلالِ ساپینتو دیده بودیم. من خودم از منتقدان ساپینتو خصوصاً در رفتارهایش هستم ولی تماشاگر استقلال به دنبال بازی چشم نواز و تماشاگرپسند است و عادت ندارد استقلال را انقدر بی روح ببیند.

وی افزود: نمی‌توان همه اشکالات را متوجه نکونام دانست. به هر حال او دیر به تیم اضافه شد و نتوانست بازیکنان مد نظرش را جذب کند و استقلال هم در فاز هجومی نفرات مهم و تاثیرگذاری را از دست داد و از همین رو در این بخش با مشکل مواجه است. از سوی دیگر در خط دفاعی هم آن انسجام لازم که انتظار می‌رود وجود ندارد و موقعیت‌های زیادی به حریفان داده می‌شود. تیمی که مدعی قهرمانی است نباید مقبال آلومینیوم در ورزشگاه آزادی اینطور بازی کند و صرفاً روی یک ضربه و یک تک گل به برتری برسد. نمی‌گویم استقلال مستحق برد نبود ولی خوش شانس هم بود و نباید از این موضوع غافل شد که همیشه این خوش شانسی همراه استقلال نیست و نمی‌شود تا آخر فصل همه بازی ها را  یک بر صفر پیروز شد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به حضور گوستاوو بلانکو در ترکیب استقلال هم توضیح داد: برای نظر دادن در مورد او زود است. او مدت زیادی نیست به تیم اضافه شده و اولین بازی‌اش برای استقلال بود و دقایقی بیشتر هم درون زمین حضور نداشت. به نظرم او بازیکن توانمندی است و اگر بتواند با شرایط محیطی خودش را وفق دهد بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال خواهد بود ولی برای نظر دادن در مورد کیفیت او باید 4-5 بازی بگذرد و عملکردش را در ترکیب ثابت تیم ببینیم.

لطیفی در پایان عنوان کرد: استقلال همچنان ضعف‌هایی دارد که بخشی از آنها تاکتیکی و فنی است و برخی از آنها به نیروی انسانی برمی‌گردد. این تیم نیاز دارد نیم فصل تقویت شود و حداقل 3-4 بازیکن نیاز دارد و با این بگیر و ببندها و سقف قرارداد و سقف بودجه هم نمی‌دانم چطور می‌خواهند تیم را تقویت کنند ولی با ادامه این روند و عدم پوشش ضعف‌ها بعید می‌دانم استقلال امسال بتواند جام قهرمانی بالای سر ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha