کد خبر 223060
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

موضوعات و پیشنهادات مربوط به ایثارگران این هفته در صحن علنی بررسی می‌شود

موضوعات و پیشنهادات مربوط به ایثارگران این هفته در صحن علنی بررسی می‌شود

امیر آبادی فراهانی با اشاره به مسکوت ماندن برخی از مواد برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس گفت: طی پیگیری‌های مکرری که بنده با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتم، قرار بر این شد که در هفته جاری موضوعات مربوط به ایثارگران همراه با همه پیشنهادت نمایندگان در صحن علنی بررسی شود.

احمد امیر آبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، با اشاره به پیگیری مکرر خانواده شهدا و ایثارگران در خصوص مصوبات مربوط به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه، گفت: طی پیگیری های مکرری که بنده با محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی داشتم، قرار بر این شد که در هفته جاری موضوعات مربوط به ایثارگران در دستور کار قرار گرفته و بررسی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسکوت ماندن برخی از مواد برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: در روز یکشنبه 23 مهرماه، رئیس مجلس اعلام به مسکوت ماندن مواد مربوط به ایثارگران کرد که با اعتراض نمایندگان مردم در صحن علنی روبرو شد. در این راستا قالیباف خطاب به نمایندگان اعلام کرد؛ به دلیل رایزنی با شورای نگهبان و دولت نیاز است فعلا از این موضوع در این جلسه گذر کنیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بهارستان نشنیان در هجدهمین روز بررسی برنامه هفتم توسعه تا ماده 81 را بررسی کرده و 37 ماده دیگر برای بررسی مانده، لذا در هفته جاری تمام موادی که مربوط به ایثارگران در برنامه پنج ساله هفتم وجود دارد به همراه همه پیشنهادات نمایندگان در صحن علنی بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha