کد خبر 222508
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با «حیات»:

چشم فلسطین به حمایت ملتهای آزاده جهان/مواضع جوامع جهانی پس از طوفان الاقصی تغییر کرد

چشم فلسطین به حمایت ملتهای آزاده جهان/مواضع جوامع جهانی پس از طوفان الاقصی تغییر کرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما همیشه به صبر، پایمردی و مقاومت خود تکیه داریم و تاکنون این موضوع در بهترین شرایط خود باقی مانده است؛ همچنین به حمایت ملت‌های اسلامی و آزاده جهان چشم داریم.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیاتی ویژه بود که چهره رژیم صهیونیستی را فروریخت و باعث دستپاچگی بزرگی در رژیم صهیونیستی شد.

وی ادامه داد: پس از این عملیات ما شاهد اختلافات زیادی در میان جامعه صهیونیستی و حتی میان احزاب این رژیم بودیم. حمایت غرب از رژیم صهیونیستی امری بدیهی است؛ زیرا پایگاه نظامی پیشرو غربی ها و استعمارگران در منطقه ما قرار دارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی تلاش کرد با جعل اخبار و وقایع، چهره پلیدی از مقاومت به جهان نشان دهد حتی بایدن نیز در این بازی شرکت کرده و دروغهایی گفت که کاخ سفید را هم آن را باور نکرد.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از اصحاب رسانه و خبرنگاران به این دروغ پردازی ها توجه ندارند و به دنبال تصاویر جعلی هستند. غربی ها و صهیونیستها با ابزارهایی که در اختیار دارند دسترسی به تصاویر را محدود کردند.

ابوشریف اظهار کرد: خوشبختانه در سایه استقامت ملت فلسطین شاهد تغییر مواضع جوامع جهانی هستیم کمااینکه چند کشور موضع خود را تغییر دادند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تشریح کرد: کشورهای غربی تا ابد نمی توانند از دروغهای رژیم صهیونیستی پشتیبانی کنند و به تدریج این دروغگویی ها در حال افشا است.

وی تاکید کرد: ما همیشه به صبر، پایمردی و مقاومت خود تکیه داریم و تاکنون این موضوع در بهترین شرایط خود باقی مانده است؛ همچنین به حمایت ملت‌های اسلامی و آزاده جهان چشم داریم کمااینکه حضور میلیونی از شرق تا غرب جهان در حال شکل گیری است. از هفته آینده این شرایط به نفع ملت فلسطین تغییر خواهد کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha