کد خبر 222445
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

صهیونیست‌ها از داعش بدتر هستند

صهیونیست‌ها از داعش بدتر هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جنایت رژیم صهیونیستی بدتر از همه جنایات داعش در چندسال اخیر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ وحید جلال‌زاده امروز در نشست خبری چهارشنبه 26 مهرماه، با اشاره به تحولات فلسطین؛ شهادت‌ زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را تسلیت گفت و اظهار کرد: دیشب نقطه پایانی بر ادعای حقوق بشری در جوامع غربی بود و جمهوری اسلامی ایران  این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جنایاتی که داعش در سال‌های گذشته مرتکب نشد، دیشب توسط رژیم صهیونیستی در غزه خود را نمایان کرد و دل همه ملت‌های جهان را به درد آورد. 

وی با بیان اینکه حادثه‌ دیروز پایانی بر آرامش جبهه مقاومت است، ادامه داد: طی روزهای آینده شاهد تحولاتی در جبهه‌ مقاومت خواهیم بود. رژیم صهیونیستی یک رژیم وحشی است و این موضوع در حادثه بیمارستان المعمدانی غزه  مشاهده شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  ایران بدون هیچ‌ تعارفی اعلام کرده است از هر گروهی که علیه رژیم صهیونیستی اقدام کند، حمایت می‌کنیم؛ عملیات «طوفان‌الاقصی» عملیاتی مطلقا فلسطینی بود و ما از مردم فلسطین و حقوق به حق آنها در دفاع از خودشان حمایت می‌کنیم.

جلل زاده با بیان این‌که دل همه ملت‌ها و حتی کشورهای اروپایی از حادثه دیشب به درد آمد، گقت: جنبش حزب‌الله اعلام کرد دیگر وقت بیانیه و صحبت گذشته و مردم دنیا اللخصوص جهان اسلام می بایست با اعلام انزجار نسبت به انجام اقدامی عملی کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم نمایند و برای به نتیجه رساند عملیات طوفان الاقصی ، وارد میدان شوند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: قطعا صهیونیست‌ها باید منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشند، دیگر نباید هیچ اسرائیلی و هبچ  آمریکایی در منطقه احساس امنیت کند. حادثه دیروز پایانی بود بر آرامش جبهه مقاومت و قطعا در روز های آتی جبهه مقاومت به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد و مردم آنرا خواهند دید.

وی با بیان اینکه از حادثه دیشب می توان فرصتی ساخت برای وحدت بین مسلمانان عنوان کرد: کشورهای غربی و رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر کانادا نتوانستند خودشان را پشت سر اسرائیل مخفی کنند و در نهایت این جنایت را محکوم کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دبیر کل سازمان ملل بعد از رخ دادن این جنایت گفت ، من وحشت زده شدم و هیچ توجیحی نمی تواند این اقدام رژیم جعلی صهیونیستی آورد.

جلال زاده گفت: آنچه فلسطینی ها 75 سال آنرا فریاد زندن را مردم دنیا در شب گذشته به عینه دیدند، کودکانی که چندساعت قبل در محوطه بیمارستان در حال بازی کردند بودند به وحشی ترین گونه ، خونشان بر زمین ریخته شد.

جلال زاده عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی از همان ساعات اولیه ای حادثه در غزه و شروع عملیات در مسجد الاقصی  اقداماتی را انجام داده استو همچنین کمیسیون امنیت ملی نیز از همان ساعات ابتدایی تا به امروز جلسات مستمر خود را با مسئولین ذی ربط در حوزه های مختلف هم دیپلماسی، نظامی ، امنیتی و اطلاعاتی را انجام داده و  اینجانب به نمایندگی از نماینده های شما در خانه ملت به همتایان خود در مجامع کشورهای اسلامی و کشورهای اروپایی نامه های متعددی را ارسال کرده و از آنها خواسته ایم تا از انسانیت برای حمایت از بشریت  به میدان آمده و ادعای حمایت از بشریت را به اثبات برسانند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:  ما در هفته آینده میزبان سفرای کشورهای اسلامی در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و چند گروه به کشورهای منطقه اعزام خواهند شد و حامل پیام ویژه ریاست مجلس شورای اسلامی به همتایان خودشان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha