کد خبر 222279
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

سردار رحیم صفوی خبر داد؛

توسعه امامزاده زینعلی و عینعلی (ع) به ۱۶ هزار متر طی ۳ سال آینده

توسعه امامزاده زینعلی و عینعلی (ع) به ۱۶ هزار متر طی ۳ سال آینده

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: امامزاده زینعلی و عینعلی (ع) از ۳۰۰ متر به ۱۰ هزار متر توسعه پیدا کرد و تا سه سال آینده مقرر شده که آن را به ۱۶ هزار متر برسانیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در همایش وقف، بقاع متبرکه و امنیت، گفت: ما با مردممان عهد بسته ایم که صادقانه و خالصانه پای وفاداری به آرمان امام و رهبر بایستیم. بنده بیش از ده سال به اتفاق جمع بسیار خوبی از واقفان و مسئولان کشور در امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) واقع در پونک کارهای وقف آن را پیش برده ایم.

وی افزود: امامزاده زینعلی و عینعلی (ع) از ۳۰۰ متر به ۱۰ هزار متر توسعه پیدا کرد و تا سه سال آینده مقرر شده که آن را به ۱۶ هزار متر برسانیم.

سردار رحیم صفوی گفت: در این امامزاده مرکز طب سنتی وجود دارد که ۹۹ هزار نفر تا کنون به آن مراجعه کرده اند، همچنین باشگاه ورزشی در طبقه منفی سه این امامزاده راه اندازی شده که روزانه ۳۰۰ نفر در این باشگاه حضور می یابند و باعث می شود جوانان به سمت کارهای خلاف نروند و تفریحات سالم داشته باشند. وی گفت: شورای حل اختلاف و مرکز مشاوره و ترک اعتیاد در این مکان ایجاد شده و خداوند به ما توفیق داده اهل خیر و ایمانداری باشیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha