کد خبر 221848
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره آماده شدن برای عملیات جدید

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره آماده شدن برای عملیات جدید

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که برای اجرایی کردن «طیف گسترده‌ای» از برنامه‌های «عملیات تهاجمی» آماده می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات جنگی خود در غزه در پی عملیات گسترده «طوفان‌ الاقصی» توسط جنبش حماس علیه این رژیم، امروز در بیانیه‌ای مدعی شد: نیروهای ارتش اسرائیل با اقدامات گسترده لجستیکی و تکمیل بسیج نیروهای ذخیره، آماده اجرایی کردن طیف گسترده‌ای از برنامه‌های عملیاتی تهاجمی می‌شوند که شامل حملات یکپارچه و هماهنگ از هوا، دریا و زمین است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: در عین حال، نیروی زمینی و تقسیمات فناوری و لجستیکی در تلاشند نیروهای ارتش را برای گسترش نبرد آماده کنند.

جنبش حماس فلسطین در ۷ اکتبر (۱۵) مهر، عملیات غافلگیرانه گسترده‌ای را از نوار غزه موسوم به «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد. رژیم صهیونیستی در پی این حمله،‌ وضعیت جنگی اعلام کرده و حملات متقابل علیه نوار غزه را انجام داد که ادامه دارد. این رژیم همچنین با مرتکب شدن جنایت جنگی، نوار غزه را با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در محاصره انسانی قرار داده و آب، برق و گاز آن را قطع و ورود غذا و دارو به آن را ممنوع کرده است.

هم رژیم صهیونیستی و هم فلسطین تاکنون بیش از هزار کشته و هزاران مجروح را اعلام کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha