کد خبر 220576
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

العاروری: با گروگان‌های اسرائیلی تمامی اسیران فلسطینی را آزاد می‌کنیم

العاروری: با گروگان‌های اسرائیلی تمامی اسیران فلسطینی را آزاد می‌کنیم

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: تا زمانی که به آزادی برسیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با الجزیره تاکید کرد: ما مردمی هستیم که حقمان زندگی با آزادی و رهایی از اشغالگر است و اینکه کرامت مقدساتمان حفظ شود.

وی افزود: مقاومت فلسطین و گردان‌های القسام نسبت به هتک حرمت مقدساتمان ساکت نخواهند ماند. دولت اشغالگر هر روز برای برنامه‌ریزی جهت تعدی به اسیران فلسطینی نشست برگزار می‌کند. ما نمی‌پذیریم که محاصره غزه یا حضور اسیران در زندان‌های اسرائیلی ادامه یابد.

العاروری خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از شهداء و تعدادی از کشته شدگان و اسیران صهیونیست وجود دارند. نبرد همچنان در اوج خود است و اسیران ما آزادی‌شان در آستانه تحقق است. ما تعداد زیادی از اسیران اسرائیلی داریم که در بین آنها افسران ارشد هستند. اسیرانی که ما گرفته‌ایم، تمامی اسیران فلسطینی در زندان‌های اشغالگر را آزاد خواهد کرد.

وی عنوان داشت: ما اطلاعاتی داریم که ارتش اشغالگر برای حمله به غزه و کرانه باختری آماده می‌شد. اگر دشمن به دنبال تشدید تنش باشد، ما آنچه را که امکان رویارویی به ما بدهد، در اختیار داریم. ما آماده تشدید تنش در بالاترین سطح آن هستیم. تمامی احتمال‌ها قابل انتظار است و ما آماده هر حمله زمینی به نوار غزه هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha