کد خبر 220149
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

معدنی پور در گفتگو با «حیات»:

مطالعه طرح جامع مقبره کهف الشهدا هرچه سریعتر تکمیل و ارائه گردد

مطالعه طرح جامع مقبره کهف الشهدا هرچه سریعتر تکمیل و ارائه گردد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر هرچه سریعتر مطالعه طرح جامع مقبره کهف الشهدا تکمیل و ارائه گردد دیگر تحت تاثیر سلایق دیگران قرار نمی گیرد و شهرداران بعدی نیز براساس همان طرح جامع عمل می نمایند، لذا نیاز است مطالعه طرح جامع تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، یکصد و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هدف بررسی مسائل مرتبط به مقبره کهف الشهداء و با حضور اعضای کمیسیون، سردار سرتیپ پاسدار محمد قاسم ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سید مهدی صباغ شهردار منطقه 1 شهرداری تهران و ریاست نرگس معدنی پور برگزار شد.

معدنی پور در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه فضای مقبره الشهدا نباید به هیچ عنوان از حالت سادگی خارج شود به خبرنگار اجتماعی حیات گفت: در واقع به علت حضور شهدای گمنام در این مقبره باید فضای ساده و بدون آلایش مقبره در طراحی ها دست نخورده و بکر باقی بماند.

وی افزود: اگر هرچه سریعتر مطالعه طرح جامع مقبره کهف الشهدا تکمیل و ارائه گردد دیگر تحت تاثیر سلایق دیگران قرار نمی گیرد و شهرداران بعدی نیز براساس همان طرح جامع عمل می نمایند، لذا نیاز است مطالعه طرح جامع تکمیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید تلاش کنیم از بودجه و اعتبار امسال در حین مطالعه طرح جامع مقبره کهف الشهدا به درستی استفاده شود و در کوتاه ترین زمان این طرح اجرایی شود.

معدنی پور ادامه داد: ضروریست در این مسیر به نیازهای فعلی مجموعه به طور مثال تعبیه سرویس های بهداشتی و ایجاد ایستگاه های صلواتی توجه نمایید و در این مسیر از اعتبارات شهرداری منطقه یک نیز استفاده شود.

وی اظهار کرد: انشالله با همت مسئولان ذی ربط و کمک شورای اسلامی شهر تهران طرح جامع مقبره کهف الشهدا نهایتا ظرف امسال یا سال آینده به سرانجام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha