کد خبر 219301
۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

مشارکت ۱۹ هزار پرستار در انتخابات سازمان نظام پرستاری

مشارکت ۱۹ هزار پرستار در انتخابات سازمان نظام پرستاری

رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره‌های شهرستان‌ها و شورای عالی سازمان نظام پرستاری با اشاره به فعال بودن ۶۵۵ صندوق اخذ رای در این انتخابات در کشور، از مشارکت ۱۹ هزار پرستار تا ساعت ۱۱ و نیم امروز خبر داد.

به گزارش­ گروه اجتماعی حیات؛ همزمان با ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در سراسر کشور، صبح امروز رئیس ستاد اجرایی مرکزی و رئیس هیئت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از تعدادی از محل‌های اخذ آرای این انتخابات بازدید کردند. در این بازدید دکتر کریمی و دکتر رحیم نیا در بیمارستان‌های بقیه الله، میلاد، امام خمینی (ره)، فیروزگر و امام حسین (ع) حضور یافته و با مسئولین و ناظرین شعب رای گیری گفتگو کردند. ­

دکتر کریمی و دکتر رحیم نیا در این بازدید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های هیات مرکزی و هیات نظارت انتخابات سازمان نظام پرستاری تاکید و از تلاش‌های مسئولان و ناظران صندوق‌های این انتخابات، قدردانی کردند. ­

رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات گفت:در این دوره ۴۱۷ صندوق ثابت و ۲۳۸ صندوق اخذ رای سیار در انتخابات فعال هستند که ۴۳ صندوق اخذ رای در تهران است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۹۲۰ نفر واجد شرایط کاندیداتوری در انتخابات سازمان نظام پرستاری رقابت می‌کنند، گفت: این تعداد افراد واجد شرایط، برای ۱۵۹ هیات مدیره که هر کدام ۹ عضو خواهند داشت، کاندیدا شده اند. خوشبختانه از صبح امروز با مشارکت پرستاران در سراسر کشور انتخابات پرشور بوده است و امیدواریم نمایندگانی انتخابات شوند که با هماهنگی و هم افزایی، مشکلات پرستاران برطرف شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به آغاز شمارش آرا از امشب، گفت: نتایج اولیه انتخابات بر اساس آیین نامه اعلام می‌شود و پس از رسیدگی به اعتراضات احتمالی، نتایج نهایی اعلام می‌شود.

گفتنی است، ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری امروز جمعه ٧ مهر ماه در ۶۵۵ صندوق اخذ آرا در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha