کد خبر 218977
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌:

وحدت عامل نزول عنایت الهی است/ لزوم تمهید برنامه‌های ویژه و اثرگذار برای هفته وحدت

وحدت عامل نزول عنایت الهی است/ لزوم تمهید برنامه‌های ویژه و اثرگذار برای هفته وحدت

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ و امام جمعه ارومیه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: نهادهای مسوول و مراکز فرهنگی تمهیدات ویژه و اثرگذار برای هفته وحدت امسال داشته باشند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: وحدت بین مذاهب اسلامی به‌ویژه در استان ما اهمیت زیادی دارد و امیدواریم در این ایام، برنامه های خوبی به‌ویژه در این استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه افتراق باعث می‌شود که عزت مسلمانان از بین برود، تاکید کرد: اگر وحدت وجود داشته باشد عنایت الهی هم خواهد بود و باید توجه داشته باشیم که تفرقه القائات شیطان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ ادامه داد: موضوع وحدت به ویژه در استان ما بیشتر از سایر استان ها اهمیت دارد و مراکز فرهنگی تلاش کنند تا برنامه های خوبی اجرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: البته هفته وحدت، یک نماد است و باید در طول سال برنامه های مبتنی بر وحدت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر وحدت بین مذاهب اسلامی، وحدت بین آحاد مردم و مسوولان هم باید وجود داشته باشد و وحدت ملی بسیار مهم است.

وی همچنین بر تالیف سند جامع فرهنگی در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: امیدواریم در این خصوص اقدامات ویژه صورت گیرد.

 هفته وحدت از فردا، پنجشنبه آغاز شده و تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha