کد خبر 218330
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

امام جمعه بیجار: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه بیجار: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه بیجار گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از اقتدار ایران اسلامی است که از مواهب بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علی خورشیدی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه در راه دفاع از کیان اسلامی همواره باید ثابت قدم بود و رزمندگان و شهدا را در این راه الگوی خود قرار داد گفت: زمانی جنگ، نظامی بود اما اکنون هویت جنگ عوض شده و به جنگ فرهنگی، اقتصادی، اعتقادی و شناختی تبدیل شده است.

خورشیدی گفت: اگر زمان هشت سال دفاع مقدس یک مرز برای دفاع از کیان اسلامی بود اکنون مرزهای مختلفی وجود دارد که باید این مرزها را شناخت.
وی خاطرنشان کرد:اگر آن زمان ‌سلاح جنگی بود اکنون باید سلاح ما با رفتار گفتار و منش انقلابی و اخلاص و حضور باشد.

خورشیدی گفت: دشمن رنگ عوض کرده است و اکنون دیگر دشمنی‌ها نظامی نیست چرا که به اعتراف خود دشمن توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد.

وی گفت: دشمن 10 سال قبل از گزینه‌های روی میز و زیر میز سخن می‌گفت اما اکنون دیگر خبری از حمله و طراحی نظامی نیست ؛ بلکه می خواهند به اعتبار، ارزش ها، اخلاق و خانواده ها و تمامی آرمان های اسلامی و انقلابی ما حمله کنند.

خورشیدی عنوان کرد: دفاع مقدس یکی از مواهب بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبری در بیانیه گام دوم‌انقلاب فرموند برای برداشتن گام های بلند در آینده نیاز به شناخت گذشته و کسب تجربه از آن داریم.

خورشیدی گفت: دفاع واجب و نوعی عبادت است و اگر دفاع نباشد دشمن واقعیت‌ها را از بین خواهد برد. 

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای اسلام تا کنون سعی در تحریف واقعیت ها داشته است، خاطرنشان کرد: دشمن اکنون میخواهد دفاع مقدس و کیان انقلاب را تحریف کند و اینجاست که ما باید دفاع کنیم و  نگذاریم دشمن گذشته و واقعیت‌های ما را به تحریف بکشاند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha