کد خبر 218163
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

ضیا عربشاهی در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس مقابل النصر از پیش بازنده بود/ اگر ترسو بازی نمی‌کردیم می‌توانستیم امتیاز بگیریم

پرسپولیس مقابل النصر از پیش بازنده بود/ اگر ترسو بازی نمی‌کردیم می‌توانستیم امتیاز بگیریم

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی مقابل النصر و تقابل با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل پرسپولیس و النصر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با شرایطی که پیش از این مسابقه شکل گرفته بود به نظرم استرسی که پرسپولیس و بازیکنانش برای این بازی داشتند دو چندان شده بود. بالا بردن تیم حریف و روحیه دادن به ستاره این تیم چه از سوی مسئولان باشگاه چه از طرف علاقه مندان به رونالدو باعث شد تیم حریف روحیه بگیرد و از طرفی استرس بازیکنان پرسپولیس بیشتر شود. خود کادرفنی هم نتوانسته بود از لحاظ روحی بازیکنان را آماده چنین دیدار مهمی کند و پرسپولیس در دیدار با النصر به نظرم از پیش از شروع بازی شکست خورده بود.

وی در ادامه گفت: از لحاظ فنی هم پرسپولیس چیزی برای ارائه در این بازی نداشت. تیم ترسو و دفاعی وارد میدان شده بود و حضور همزمان دو هافبک دفاعی نشان از این موضوع داشت که تیم برای مساوی گرفتن و استفاده از تک موقعیت‌ها به میدان آمده بود. حضور یک بازیساز خلاق در مرکز میدان نیاز بود و پرسپولیس اگر کمی شجاعانه‌تر بازی می‌کرد می‌توانست از این بازی امتیاز بگیرد و حتی برنده بازی باشد. حتی یک شوت در چهارچوب نداشتیم و در کل بازی یک موقعیت به دست آمد که توسط شهاب زاهدی از دست رفت.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: با این وضعیت پرسپولیس ممکن است در ادامه بازی ها هم به مشکل بخورد. الدحیل قطر هم تیم قدرتمندی است و حالا شاید استقلال تاجیکستان حرفی برای گفتن نداشته باشد. از دست دادن سه امتیاز خانگی به خاطر ترس از اسم حریف چیزی است که کار پرسپولیس را خیلی سخت کرده است و جبران این سه امتیاز خیلی دشوار است. از طرفی ما امکان حضور تماشاگر را هم نداشتیم و این پوئن مثبت را در این دیدار از دست دادیم. امیدوارم شرایط در ادامه بهتر شود.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هم چیزی تمام نشده است و بازیکنان می توانند با یک ریکاوری روحی و فنی خودشان را دوباره پیدا کنند و در بازی های بعدی جبران مافات کنند. الدحیل حریف سرسختی است ولی می توان از این تیم امتیازات خوبی گرفت و مقابل استقلال تاجیکستان هم یک سرو گردن بالاتر هستیم. به نظرم پرسپولیس در دو بازی بعدی خودش به هر 6 امتیاز احتیاج دارد و اگر بتواند این کار را بکند برای دور برگشت مسابقات شانس خوبی دارد تا حداقل به عنوان تیم دوم گروه صعود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha